Repült már sárkányrepülővel?

Rendezvény szervezés, légi bemutató

Rendezvény szervezés

Ha jól akarja érezni magát és családjának, barátainak, munkatársainak is ugyanezt az érzést szeretné biztosítani, hívja el őket is egy repülőtéren, szabadban eltöltött „kohéziós hétvégére”, mindannyiukat szívesen látjuk.

Repülőgépeinken bárki helyet foglalhat, és megcsodálhatják Budapestet a levegőből. Ételről és italról gondoskodunk. Az árakat az igénybevett szolgáltatás szerint számoljuk.

Légi bemutató

Világrekord sárkányrepülővel

Interjú velem a világrekord napján az RTL Klub Fókusz c. műsorában

Légi bemutató - Abu Dhabi

Ez a látványos 5x5 kötelékes repülés az Egyesült Arab Emirátusokban, Abu Dhabi-ban készült 28 magyar pilótával 2006-ban nappal és éjszaka. Zsolt barátom tollával illetve kamerájával örökítette meg az eseményt,replika óra amelyért azóta is hálás vagyok neki. További képeket a galériában találsz.

A Hertelendi kastélynál jártunk!

Nem volt túl barátságos az ég 2009-ben, azon a júliusi reggelen, amikor baráti meghívásra a Hertelendi Kastélyhoz indultunk mesteremmel, Tóth Ferenccel azaz, Pamaccsal.

A Tököli Reptérről korán indultunk, hogy mielőtt a komolyabb szél beindul, odaérjünk, na meg nem akartunk semmiről lemaradni. Az alacsony felhőzet néhol csöpörgő eső a reggeli utat, „akaraterősítő úttá” formázta, de szerencsésen megérkeztünk a festői szépségű kastélyhoz, és csodás új repterénél behelyezkedtünk a leszálláshoz.

A barátságos fogadtatást a napi programterv megbeszélése követte, amiben Pamacsnak is volt szerepe bőven.

A megnyitóra látogató művészek, és üzletemberek szerették volna megízlelni a motoros sárkányrepülés szépségét, és azt a csodálatos szabadságot, amit csak ez a repülőeszköz tud nyújtani. Természetesen Pamacs állta a sarat és repültette az érdeklődőket. A szeles idő miatt én lentről drukkoltam neki, az alaposan lenyűgözött gépem mellől.

Talán a legjobban Ádok Zoltán élvezte a repülést, és több körön is kérte, hogy ismét repülhessen. Sor került kötelékrepülésre a sárkányrepülő egy helikopterrel is, amiben ülve a kíváncsi operatőr rögzíthette, a fiatal énekes élményektől mosolygós arcát.

A csodálatos környezetben fényűző módon felszolgált bőséges ebéd után került sor a látványos légi bemutatókra, aminek egyik fénypontja volt, hogy egy hatalmas magyar nemzeti lobogót húzott Pamacs a motoros sárkánnyal, szintén kötelék repülés keretében a kastélypark és az épület többszöri megkerülésével.

Mindenkinek nagyon tetszett a bemutató, és a repülésvezető a hangosbemondón kommentálva az eseményeket, külön kiemelte ezt a zászlós produkciót, elmondta, hogy ezt nagyobb repülőgépekkel meg sem lehet csinálni, és minden elismerése a Nimbus Repülőklub Főpilótájának ezért a nagyszerű teljesítményéért.

Időben elindultunk haza, hogy napnyugtára a Tököli hangárban pihenhessenek a gépeink. A visszaút bőséggel kárpótolt a reggeli ingerszegény repülésért, mert a szél eltakarította a felhőket és csodás látvány volt a Balaton déli partja közelében elrepülni. Útba ejtettük a Krisna Völgyet, ahol sikerült néhány szép fotót készítenem.

Gépeinket letéve megbeszéltük, hogy ismét egy nagyon jó túra élményével lettünk gazdagabbak, és sok embernek szerzett örömöt a repülés is a sárkány hátán,replika óra webáruház és nemzetünk zászlajának impozáns látványa motoros sárkánnyal vontatva.