Hírlevél
E-mail cím:

Sárkányrepülés, sétarepülés

Sétarepülés ínyenceknek!!

Szeretné megtudni, mit éreznek a madarak, amikor a magasból lenézve, szárnyukat kitárva hasítják a levegőt? Ezt az érzést kínálom Önnek egy sétarepülés alkalmával!! Sétarepülés ínyenceknek!! Ne hagyja ki életéből azt a gyönyörű látványt, amikor a Budakeszi repülőtérről felszáll velem és a magasból Ön elé tárulnak a környékbeli hegyek-dombok, miközben gyönyörködhet Budapest kecses hídjaiban. A Duna csillogó vize fölött repülve, megpillanthat egy hajót, de a Gellért-hegy, vagy a távolabbi, váci Naszály-hegy látványa és a Velencei-tó aranyló csillogása is ámulatba ejtheti. Ne hagyja ki a sárkányrepülés adta szabad repülés élményét, egy "igazi" sétarepülést, repüljön velem és a madarakkal.

A sétarepülés remek lehetőség szeretteinek név-, vagy születésnapi megajándékozására, egy vidám parti beindítására. Ha kedvet csináltam a repüléshez, utána akár megtaníthatom Önt egyedül repülni, egészen biztos, hogy élvezni fogja azt az érzést, hogy a motoros sárkányt egyedül tudja majd vezetni. A repüléséről 2db Go pro kamerával filmet készítünk, amelyet Ön is letölthet mini SD kártyáról. Megmutathatja barátainak, ismerőseinek, akiket vélhetően majd "megesz a sárga irigység", hogy milyen fantasztikus élményben, kalandban volt része... (16GB pen drivet ((gyors)) kérem hozzon magával.

Áraink: 20 perc 13ezer Ft, 30 perc 18e, 1óra 30 ezer Ft. Más, ettől eltérő időtartamot is teljesítünk!

Álljon itt egy beszámoló valakitől, aki velem repült először.

Repültél már sárkánnyal?

Sétarepülés sárkányrepülővel. Most repülök először."Régóta szerettem volna repülni, de sosem gondoltam volna, hogy motoros sárkánnyal fogok először. Aztán a párom meglepett vele a 26. születésnapom alkalmából. Vicces, mert én vezettem a kocsit odafelé, de nem mondták meg hová megyünk (tesóm barátnője volt a főkolompos), és mint kiderült utólag, fogalmuk sem volt az útvonalról :).

Mindegy. A lényeg, hogy megérkeztem a Tököli reptérre, ami meglepően közel van Budaörshöz. Beszálltam a gépbe Tóth Ferenc „Pamacs” mögé és elindultunk a kifutó pálya felé. Először meglepett, hogy milyen fürge a földön a gép. Olyan volt, mintha gokartoztunk volna. Aztán engedélyt kaptunk a felszállásra és Feri hirtelen gázt adott. A kis gép mintha puskából lőtték volna ki, elkezdett gyorsulni a felszálló pályán. Na itt lepődtem meg másodszor, mert Pamacs hirtelen felhúzta a gépet és meredeken emelkedni kezdtünk. Én lassú emlkedésre számítottam. Olyan volt mint a hullámvasút gyors emelkedője. Pillanatok alatt 400 m magasan találtam magam. Minden kezdeti aggodalmam elszállt. Nyugalom volt odafent.

Nagyon furcsa volt lenézni és látni, hogy minden aminek eddig megszokott mérete volt, egyszerre kicsi és jelentéktelen lett. Hihetetlen panoráma tárult a szemem elé. Azelőtt is láttam persze légi felvételeket, de ezt átélni egészen más! Olyan dolgokat, összefüggéseket lát meg az ember a világban, amik a földön járva nem érzékelhetőek. Csodálatos volt a síkból kilépni a térbe! Megszűnt a nyüzsgés, a hétköznapi problémák. Egyedül voltunk. Próbáltam fotózni, sőt kamerázni, de a készült felvételek meg sem közelítik az élményt!

Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki! Aki még nem repült annak azért, mert talán a saját szárnyak után ez a legközvetlenebb repülés élmény amit szerezhetsz! Aki már repült, de csak buborékból nézte az alant elterülő tájat annak pedig azért, mert egész más élmény amikor érzed a szelet és szinte 360°-os a kilátás minden irányba..."

Kárpáti Viktor

Amennyiben  túra repülésnél egyedi elképzelése van, kérem mondja el nekem, megtervezzük és lerepüljük!

Kulcsszavak: sétarepülés, motoros sárkány, sárkányrepülés, túra repülés, repülés ajándék, Budapest